Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
保存先:
第一著者: | Kancler, Tomaž. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書の章 |
言語: | German |
主題: | |
関連資料: | 親書誌: :
Die umworbene Stadt |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
著者:: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
著者:: Udir Mišič, Katja.
出版事項: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
出版事項: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
著者:: Tomažič, Tina, 1975-, 等 -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
著者:: Cehnar, Jasmina.