Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Zapisane w:
1. autor: | Kancler, Tomaž. (Autor) |
---|---|
Format: | Rozdział |
Język: | German |
Hasła przedmiotowe: | |
Podobne zapisy: | Zawarte w:
Die umworbene Stadt |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
od: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
od: Udir Mišič, Katja.
Wydane: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Wydane: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
od: Tomažič, Tina, 1975-, i wsp. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
od: Cehnar, Jasmina.