Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Saved in:
主要作者: | Kancler, Tomaž. (Author) |
---|---|
格式: | Book Chapter |
語言: | German |
主題: | |
相關項目: | 包含:
Die umworbene Stadt |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
由: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
由: Udir Mišič, Katja.
出版: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
出版: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
由: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
由: Cehnar, Jasmina.