Strategija marketinga pri uvajanju novega izdelka na nova tržišča /

Raziskava proučuje strateške usmeritve nastopa na tuja tržišča ter predlaga kombinirane strategije tehnološkega razvoja in marketinga. Proučeni so indikatorji razvoja montažnih hiš v ZDA z vidika uporabnostnih in tehnoloških značilnosti enega izmed večjih proizvajalcev hiš. Razen tega so v posebnem...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Deželak, Bogomir. (Author), Milfelner, Rudi. (Author), Vezjak, Danilo, 1923-2003. (Author), Zbašnik, Dušan. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : Visoka ekonomsko-komercialna šola, 1987.
Serija:Raziskovalnorazvojni projekt : Montažni objekti
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si