Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda, preparata proti prehladnim obolenjem in gripi : diplomsko delo visokošolskega študija /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Berus, Jože. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Devetak, Gabrijel. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Kranj :
[J. Berus],
1993.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda-avtomobilski žaromet : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
od: Kobal, Rajko.
Izdano: (1988) -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda - video kasetofona : diplomsko delo [visokošolskega študija] /
od: Oven, Alojz.
Izdano: (1984) -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda-hlač za nosečnice : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
od: Jeretina, Veronika.
Izdano: (1986) -
Z zelišči proti prehladnim obolenjem /
od: Rode, Janko. -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda - LCD prikazalniki s tekočimi kristali : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
od: Bihar, Josip.
Izdano: (1987)