Professional Selling /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Kurtz, David L.
Drugi avtorji: Dodge, H. Robert., Klompmaker, Jay E.
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: Plano, Texas : Business Publications, 1985.
Izdaja:4th ed.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00815nam a2200193 i 4500
001 914460
003 SI-MaCOB
005 19920910000000.0
008 920409s1985 xxu|||||||||||||| ||eng c
020 |a 0256032718 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
100 1 |a Kurtz, David L.  
245 0 0 |a Professional Selling /   |c David L. Kurtz, H. Robert Dodge, Jay E. Klompmaker ; [consulting editors in marketing Robert E. Witt, Mark I. Alpert].  
250 |a 4th ed. 
260 |a Plano, Texas :   |b Business Publications,   |c 1985. 
300 |a XXIII, 511 str. :   |b ilustr., večinoma graf. prikazi ;   |c 24 cm.  
653 0 |a trženje  |a strategija trženja  |a prodaja  |a prodajna politika  |a pospeševanje prodaje  |a psihologija potrošnika  |a komuniciranje  |a ekonomska propaganda 
700 1 2 |a Dodge, H. Robert.  
700 1 2 |a Klompmaker, Jay E.