Analiza strategij pozicioniranja izbranih blagovnih znamk na trgu pralnih strojev Velike Britanije : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Prezelj, Janez, 1983- (Author)
Drugi avtorji: Jurše, Milan. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor ; [Šentjur : J. Prezelj], 2007.
Teme:
Online dostop:http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/prezelj-janez.pdf
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03086cam a2200421 i 4500
001 9435676
003 SI-MaCOB
005 20080602000000.0
008 080423s2007 xv a ||m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 658.6 
080 |a 64 
100 1 |a Prezelj, Janez,   |d 1983-   |4 aut 
245 0 0 |a Analiza strategij pozicioniranja izbranih blagovnih znamk na trgu pralnih strojev Velike Britanije :   |b diplomsko delo /   |c Janez Prezelj.  
260 |a Maribor ;   |a [Šentjur :   |b J. Prezelj],   |c 2007. 
300 |a 103 str. :   |b graf. prikazi, tabele ;   |c 30 cm.  
500 |a Dipl. delo univ. programa.  
500 |a Številka dipl. dela univ. programa: 9017.  
500 |a Mentor Milan Jurše.  
502 |a Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak., 2007.  
504 |a Bibliografija: str. 85-91 (98 referenc) 
504 |a Povzetek ; Abstract: str. 84.  
610 2 4 |a Bosch-Siemens Hausgeräte d.d. d.d. d.d. d.d. AG AG AG Project.   |b BSH (Stuttgart, München)  |x Bosch (blagovna znamka)  |x Pralni aparati  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a LG Electronics d.d. d.d. d.d. d.d. AG AG AG Project   |b Goldstar Group (Južna Koreja)  |x LG (blagovna znamka)  |x Pralni aparati  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a LG Electronics d.d. d.d. d.d. AG AG AG Project   |b Goldstar Group (Južna Koreja)  |x Pozicijska analiza  |x LG (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Indesit Company d.d. d.d. AG AG AG Project (Italija)  |x Pozicijska analiza  |x Indesit (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Indesit Company d.d. d.d. AG AG AG Project (Italija)  |x Pozicijska analiza  |x Hotpoint (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Bosch-Siemens Hausgeräte d.d. d.d. AG AG AG Project.   |b BSH (Stuttgart, München)  |x Pozicijska analiza  |x Siemens (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Gorenje d.d. d.d. AG AG AG Project  |x Gorenje (blagovna znamka)  |x Pralni stroji  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Miele d.d. AG AG AG Project (Gütersloh)  |x Miele (blagovna znamka)  |x Pralni stroji  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Miele d.d. AG AG AG Project (Gütersloh)  |x Pozicijska analiza  |x Miele (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
610 2 4 |a Gorenje d.d. AG AG AG Project  |x Pozicijska analiza  |x Gorenje (blagovna znamka)  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Mednarodni trg  |x Poslovne priložnosti  |x Primerjalna analiza  |z Velika Britanija  |v Diplomske naloge.  
653 0 |a blagovne znamke  |a tržna analiza  |a podjetje  |a poslovni proces  |a bela tehnika  |a gospodinjski aparati  |a oblikovanje  |a modeli  |a kvaliteta  |a delovna organizacija  |a tržne poti  |a tržni mehanizem  |a promocija  |a pozicioniranje  |a strategija  |a pospeševanje prodaje  |a Velika Britanija  |a izvršba  |a značilnosti  |a predstava  |a uporabniki  |a mednarodno poslovanje  |a empirične raziskave  |a organiziranost  |a mednarodni trg  |a prednost 
700 1 2 |a Jurše, Milan.   |4 ths 
856 4 1 |u http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/prezelj-janez.pdf 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak