Na odnosih temelječe trženje kot novejša trženjska paradigma = Relationship marketing as a new marketing paradigm /
Transakcijsko trženje, ki velja za osrednji način razmišljanja t. i. šole Menedžment trženja kot dominantna šola trženja danes mnogim predstavlja kar sinonim za trženje per se. Zaradi omejitev, ki izhajajo iz omenjene paradigme, pa v zadnjem času prevladuje razmišljanje o tem, da je treba trženjsko...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
פורמט: | Book Chapter |
שפה: | Slovenian |
נושאים: | |
פריטים קשורים: | מוכל ב:
Naše gospodarstvo |
תגים: |
הוספת תג
אין תגיות, היה/י הראשונ/ה לתייג את הרשומה!
|
System Under Maintenance
Our Library Management System is currently under maintenance.
Holdings and item availability information is currently unavailable. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause and contact us for further assistance: