Problematika parkiranja, kolesarskega in peš prometa v mestih /

O kolesarjenju je v zadnjih letih veliko govora tako v politiki kot v stroki. Tudi precejšnjo rast kolesarskega prometa je zaznati. Vse bolj očitno pa hkrati postaja, da tako stroka, kot politika, pa tudi udeleženci v prometu, ne zmorejo preseči vzorca favoriziranja motomega prometa, ki je glavna ov...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Rebolj, Danijel. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Zbornik
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:O kolesarjenju je v zadnjih letih veliko govora tako v politiki kot v stroki. Tudi precejšnjo rast kolesarskega prometa je zaznati. Vse bolj očitno pa hkrati postaja, da tako stroka, kot politika, pa tudi udeleženci v prometu, ne zmorejo preseči vzorca favoriziranja motomega prometa, ki je glavna ovira za usmeritev v trajnostni razvoj prometa. Posledice so vidne pri strokovnih rešitvah (ki si to ime žal le redko zaslužijo), vidne so v proračunih, kjer jeza kolesarjenje oz. spodbujanje trajnostnega prometa zelo malo sredstev in ne nazadnje, vidne so v odnosih med udeleženci v prometu, kjer očitno kraljuje avto. Kljub dejstvu, da motorni promet duši mesto in znižuje kakovost bivanja v njem, formalni poskusi, da bi promet usmerili v trajnosto naravnan razvoj, niso uspešni. Evalvacija Lokalne agende 21 za Maribor npr. kaže, da glavni cilji na področju prometa niso bili doseženi. Tudi na področju projektiranja je očitno, da je skrb za kolesarski promet prej nujno zlo, kot pa ena od pomembnih smemic načrtovanja. Zakaj je tako? Ne zmoremo, nočemo ali ne znamo? Namen teme je najti odgovor prav na ta vprašanja in jih osvetliti tako z vidika stroke in politike, kot s strani udeležencev v prometu.
Fizični opis:Str. 19-24.
ISBN:8643507172