Prepoznavanje in pozicija blagovne znamke Milwaukee pri slovenskih kupcih = The recognition and market position of Milwaukee trade brand among slovene buyers : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Grlica, Tanja, 1980- (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Gabrijan, Vladimir. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Mozirje :
[T. Grlica],
2008.
|
Teme: | |
Online dostop: | http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/grlica-tanja.pdf |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Ocena vrednosti blagovne znamke "Cesarica" /
od: Lesjak, Irena, 1955-, et al.
Izdano: (2003) -
Zavedanje blagovne znamke Pattex na slovenskem trgu : diplomsko delo /
od: Paluc, Saša.
Izdano: (2004) -
Prepoznavnost blagovne znamke Lušt = Brand awareness of Lušt : diplomsko delo /
od: Rebernik, Petra.
Izdano: (2016) -
Vrednost blagovne znamke Helios Domžale = Helios Domžale brand equity : diplomsko delo /
od: Železnik, Špela.
Izdano: (2012) -
Uvajanje blagovne znamke na trg = The introduction of the brand on the market : delo diplomskega projekta /
od: Lenič, Jan.
Izdano: (2015)