Moč znamke delodajalca = Employer brand power : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Murgelj, Vesna. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Snoj, Boris. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[V. Murgelj],
2008.
|
Teme: |
trženje
> podjetje
> blagovne znamke
> image
> segmentacija
> trg delovne sile
> tržne raziskave
> zadovoljstvo
> kadri
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Segmentiranje trga končnih odjemalcev trgovske blagovne znamke Tuš = Segmentation of the Tuš brand users on the market : delo diplomskega seminarja /
od: Novak, Darja, 1988-
Izdano: (2010) -
Strateško upravljanje znamke države Slovenija - znamke 'I feel Slovenia' = Slovenia's 'I feel Slovenia' nation branding strategy : magistrsko delo /
od: Kovač Kostantinovič, Livija.
Izdano: (2016) -
Image izdelkov blagovne znamke Chanel = Image of the Chanel trademark : diplomsko delo /
od: Fuhrmann, Vanessa-Isabell.
Izdano: (2010) -
Zavedanje blagovne znamke Pattex na slovenskem trgu : diplomsko delo /
od: Paluc, Saša.
Izdano: (2004) -
Podoba podjetja Panvita in njenih blagovnih znamk pri uporabnikih = Image of Panvita company and its brands : diplomsko delo /
od: Smej, Dani.
Izdano: (2009)