Organizacija izobraževanja na daljavo s pomočjo sodobne računalniške tehnologije : disertacija /

V nalogi je predstavljena definicija izobraževanja na daljavo in njegov zgodovinski razvoj. Prikazane so posamezne organizacijske oblike izobraževanja na daljavo skupaj s sodobnimi pogledi nanj in z osnovami organizacijske teorije. Podane so razlike med klasičnim izobraževanjem in izobraževanjem na...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Šmitek, Branislav. (Author)
Drugi avtorji: Jereb, Janez, 1943-2001. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Kranj : [B. Šmitek], 1999.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02481nam a2200265 i 4500
001 98141952
003 SI-MaCOB
005 19990420000000.0
008 990224s1999 xv a f|m |||| ||slv c
017 |a 9901116  |b svn 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 374  |2 do 4. izd. 
100 1 |a Šmitek, Branislav.   |4 aut 
245 0 0 |a Organizacija izobraževanja na daljavo s pomočjo sodobne računalniške tehnologije :   |b disertacija /   |c Branislav Šmitek.  
260 |a Kranj :   |b [B. Šmitek],   |c 1999. 
300 |a 310 str. :   |b ilustr. ;   |c 30 cm.  
502 |a Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede.  
504 |a Bibliografija: str. 269-274.  
504 |a Povzetek ; Summary.  
520 |a V nalogi je predstavljena definicija izobraževanja na daljavo in njegov zgodovinski razvoj. Prikazane so posamezne organizacijske oblike izobraževanja na daljavo skupaj s sodobnimi pogledi nanj in z osnovami organizacijske teorije. Podane so razlike med klasičnim izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo. V nadaljevanju naloge so predstavljene metode učenja in dejavniki, ki vplivajo na uspešno učenje. V današnjem času igra tudi na področju izobraževanja sodobna informacijska tehnologija veliko vlogo, zato je v nadaljevanju poglobljeno prikazana informacijska tehnologija, ki je po našem mnenju primerna za pomoč pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi izobraževanja na daljavo. V poglavju je prikazana zasnova odjemalec/strežnik, potrebna komunikacijska oprema, osnovni vidiki gradnje in upravljanja omrežij in osnove multimedie. Model izobraževanja na daljavo, ki je predstavljen v zaključnem delu naloge, zajema predlog vključevanja informacijske tehnologije v sistem izobraževanja na daljavo in predlog vključitve izobraževanja na daljavo v organizacijsko strukturo klasične izobraževalne institucije. Naloga se zaključi s predstavitvijo rezultatov eksperimentalne uporabe elektronskega učbenika v izobraževalnem procesu. Podana so mnenja študentov o učinkovitosti in kakovosti študija s pomočjo elektronskega učbenika. 
650 0 7 |a Izobraževanje na daljavo  |x Informacijska tehnologija  |v Disertacije.   |2 ssg 
653 0 |a izobraževanje  |a učenje  |a pouk  |a metode  |a organizacijske oblike  |a računalniška tehnologija  |a uporaba računalnikov  |a didaktika  |a elektronski učbenik  |a organizacija izobraževanja  |a multimedia 
700 1 |a Jereb, Janez,   |d 1943-2001.   |4 ths 
040 |a NUK  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d UKM  |e ppiak 
040 |a NUK  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d FOV  |e ppiak