Organizacija izobraževanja na daljavo s pomočjo sodobne računalniške tehnologije : disertacija /
V nalogi je predstavljena definicija izobraževanja na daljavo in njegov zgodovinski razvoj. Prikazane so posamezne organizacijske oblike izobraževanja na daljavo skupaj s sodobnimi pogledi nanj in z osnovami organizacijske teorije. Podane so razlike med klasičnim izobraževanjem in izobraževanjem na...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Kranj :
[B. Šmitek],
1999.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 02481nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 98141952 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 19990420000000.0 | ||
008 | 990224s1999 xv a f|m |||| ||slv c | ||
017 | |a 9901116 |b svn | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng | |
080 | |a 374 |2 do 4. izd. | ||
100 | 1 | |a Šmitek, Branislav. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Organizacija izobraževanja na daljavo s pomočjo sodobne računalniške tehnologije : |b disertacija / |c Branislav Šmitek. |
260 | |a Kranj : |b [B. Šmitek], |c 1999. | ||
300 | |a 310 str. : |b ilustr. ; |c 30 cm. | ||
502 | |a Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 269-274. | ||
504 | |a Povzetek ; Summary. | ||
520 | |a V nalogi je predstavljena definicija izobraževanja na daljavo in njegov zgodovinski razvoj. Prikazane so posamezne organizacijske oblike izobraževanja na daljavo skupaj s sodobnimi pogledi nanj in z osnovami organizacijske teorije. Podane so razlike med klasičnim izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo. V nadaljevanju naloge so predstavljene metode učenja in dejavniki, ki vplivajo na uspešno učenje. V današnjem času igra tudi na področju izobraževanja sodobna informacijska tehnologija veliko vlogo, zato je v nadaljevanju poglobljeno prikazana informacijska tehnologija, ki je po našem mnenju primerna za pomoč pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi izobraževanja na daljavo. V poglavju je prikazana zasnova odjemalec/strežnik, potrebna komunikacijska oprema, osnovni vidiki gradnje in upravljanja omrežij in osnove multimedie. Model izobraževanja na daljavo, ki je predstavljen v zaključnem delu naloge, zajema predlog vključevanja informacijske tehnologije v sistem izobraževanja na daljavo in predlog vključitve izobraževanja na daljavo v organizacijsko strukturo klasične izobraževalne institucije. Naloga se zaključi s predstavitvijo rezultatov eksperimentalne uporabe elektronskega učbenika v izobraževalnem procesu. Podana so mnenja študentov o učinkovitosti in kakovosti študija s pomočjo elektronskega učbenika. | ||
650 | 0 | 7 | |a Izobraževanje na daljavo |x Informacijska tehnologija |v Disertacije. |2 ssg |
653 | 0 | |a izobraževanje |a učenje |a pouk |a metode |a organizacijske oblike |a računalniška tehnologija |a uporaba računalnikov |a didaktika |a elektronski učbenik |a organizacija izobraževanja |a multimedia | |
700 | 1 | |a Jereb, Janez, |d 1943-2001. |4 ths | |
040 | |a NUK |b slv |c SI-MaIIZ |d UKM |e ppiak | ||
040 | |a NUK |b slv |c SI-MaIIZ |d FOV |e ppiak |