Analiza povezanosti dejavnikov tržne naravnanosti z inovacijskimi viri na vzorcu podjetij v Sloveniji /
V pričujočem prispevku opredeljujemo vlogo in pomen tržne naravnanosti za razvoj inovacijskih virov organizacije. Tržna naravnanost je niz aktivnosti in procesov, ki izhajajo iz ustrezne kulture organizacije. Tržno naravnane organizacije imajo zaradi njihovega poznavanja odjemalcev in konkurentov te...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: |
trg
> trženje
> marketing
> inovativnost
> inovativno poslovanje
> inoviranje
> konkurenca
> konkurenčnost
> Slovenija
> podjetje
|
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Akademija MM |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: