Kvalitativne sestavine povezovalnih odnosov organizacij s strateškimi dobavitelji in njihov vpliv na udejanjanje strategij nabavnega marketinga /

V članku preučujemo vpliv kvalitativnih sestavin povezovalnih odnosov organizacij na udejanjanje njihovih marketinških strategij na nabavnem trgu. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo oblikovali štiri skupine dejavnikov, s katerimi smo ugotavljali raven kvalitativnih sestavin povezovalnih odnosov, in...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Iršič, Matjaž. (Egilea)
Formatua: Liburu kapitulua
Hizkuntza:Slovenian
Gaiak:
Antzeko dokumentuak:Item nagusiaren sarrera: Akademija MM
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Sistema mantentze lanetan ari da

Mantentze lanak direla eta, gure Liburutegia Kudeatzeko Sistema ez dago erabilgarri.

Item-en erabilgarritasunari buruzko informazioa ez dabil momento honetan. Mesedez, barkatu eragozpenak. Nahi baduzu, kontakta dezakezu zerbitzu teknikoarekin laguntza gehiagorako:

it.ukm@um.si