Spremembe vedenja ljudi ob krizah in vpliv tega na marketing Changes of human behavior in crisis times and their impact over marketing /

Prispevek obravnava spremembe vedenje ljudi v krizah in vpliv teh sprememb na aktivnosti v marketingu. Avtor analizira spremembe potrošniško naravnanih odjemalcev in odgovornih odjemalcev ter vpliv medijev pred in v času krize. Prikazane so možne strategije odziva na spremenjeno ravnanje ljudi na ra...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Mumel, Damijan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Globalna finančna kriza ter trajnostni razvoj
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si