Didaktika športne vzgoje v funkciji doživljajske pedagogike /
V študiji analiziramo rezultate sedemdnevnega eksperimenta, ki ga je izvajalo petinšestdeset študent, vpisanih v program šport izbirno. Program je zajel naslednje vsebine: planinsko turo v sredogorju, turno smučanje nad gozdno mejo in jadranje na morju. Takšne športne vsebine povzročajo pri udeležen...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Izvleček: | V študiji analiziramo rezultate sedemdnevnega eksperimenta, ki ga je izvajalo petinšestdeset študent, vpisanih v program šport izbirno. Program je zajel naslednje vsebine: planinsko turo v sredogorju, turno smučanje nad gozdno mejo in jadranje na morju. Takšne športne vsebine povzročajo pri udeležencih so zaradi globokih doživetij novega, tujega, nenavadnega in celo nevarnega, neposredna, globoko občutena in enkratna. Opazovanja med eksperimentom in kasnejša ustna in pisna introspekcijska poročila kažejo na pomembne pedagoške učinke na spoznavnem, motoričnem in osebnostno-socialnem področju. The study analyses the results of a seven-day experiment, performed by sixty-five students involved in the choice-programme sport. The programme encompassed mountaineering in a range of mountains of medium height, skiing trip above the forest level and sailing at the sea. Such sports activities cause specific perceptions of the participants' psychomotor states, which are direct, deeply-felt and unique because of the newness, strangeness, extraordinariness and even dangerousness of the activity. The observations during the experiment and later verbal and written introspective reports show important pedagogical effects in the perceptive, motor and personality-social fields. |
---|---|
Fizični opis: | Str. 520-526. |
Bibliografija: | Bibliografija: str. 524-525. |
ISBN: | 8680693561 |