Didaktika športne vzgoje v funkciji doživljajske pedagogike /

V študiji analiziramo rezultate sedemdnevnega eksperimenta, ki ga je izvajalo petinšestdeset študent, vpisanih v program šport izbirno. Program je zajel naslednje vsebine: planinsko turo v sredogorju, turno smučanje nad gozdno mejo in jadranje na morju. Takšne športne vsebine povzročajo pri udeležen...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Rajtmajer, Dolfe. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02155naa a2200217 ib4500
001 10020616
003 SI-MaCOB
005 20001212000000.0
008 000705s2000 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 37.016 
100 1 |a Rajtmajer, Dolfe.   |4 aut 
242 1 0 |a Didactics of sport in the function of experience education. 
245 0 0 |a Didaktika športne vzgoje v funkciji doživljajske pedagogike /   |c Dolfe Rajtmajer.  
300 |a Str. 520-526.  
504 |a Bibliografija: str. 524-525.  
520 |a V študiji analiziramo rezultate sedemdnevnega eksperimenta, ki ga je izvajalo petinšestdeset študent, vpisanih v program šport izbirno. Program je zajel naslednje vsebine: planinsko turo v sredogorju, turno smučanje nad gozdno mejo in jadranje na morju. Takšne športne vsebine povzročajo pri udeležencih so zaradi globokih doživetij novega, tujega, nenavadnega in celo nevarnega, neposredna, globoko občutena in enkratna. Opazovanja med eksperimentom in kasnejša ustna in pisna introspekcijska poročila kažejo na pomembne pedagoške učinke na spoznavnem, motoričnem in osebnostno-socialnem področju.  
520 |a The study analyses the results of a seven-day experiment, performed by sixty-five students involved in the choice-programme sport. The programme encompassed mountaineering in a range of mountains of medium height, skiing trip above the forest level and sailing at the sea. Such sports activities cause specific perceptions of the participants' psychomotor states, which are direct, deeply-felt and unique because of the newness, strangeness, extraordinariness and even dangerousness of the activity. The observations during the experiment and later verbal and written introspective reports show important pedagogical effects in the perceptive, motor and personality-social fields.  
653 0 |a vzgoja in izobraževanje  |a športna vzgoja  |a didaktika 
773 0 |t Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja  |d Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000  |w 45076481  |z 8680693561  |g Str. 520-526