Nekatere značilnosti razvoja koordinacije gibanja učencev = Some characteristics of coordination development of child's motion /

Namen pričujočega dela je ugotoviti, kakšne so kvantitativne razvojne spremembe različnih segmentov koordinacije gibanja v obdobju med desetim in štirinajstim letom starosti. Vzorec obsega 550 dečkov starih deset, dvanajst in štirinajst let. Uporabljenih je osem testov, ki jih uvrščamo v različne di...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Planinšec, Jurij. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Otrok v gibanju
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02924naa a2200229 ib4500
001 10282248
003 SI-MaCOB
005 20001107000000.0
008 001107s2000 xv ||||f||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 796/799 
100 1 |a Planinšec, Jurij.   |4 aut 
245 0 0 |a Nekatere značilnosti razvoja koordinacije gibanja učencev =   |b Some characteristics of coordination development of child's motion /   |c Jurij Planinšec.  
246 3 1 |a Some characteristics of coordination development of child's motion 
300 |a Str. 540-548.  
504 |a Bibliografija: str. 547-548.  
520 |a Namen pričujočega dela je ugotoviti, kakšne so kvantitativne razvojne spremembe različnih segmentov koordinacije gibanja v obdobju med desetim in štirinajstim letom starosti. Vzorec obsega 550 dečkov starih deset, dvanajst in štirinajst let. Uporabljenih je osem testov, ki jih uvrščamo v različne dimenzije koordinacije gibanja. Podatki so obdelani ločeno za vsak test in vsako starostno skupino, pri tem so izračunani osnovni statistični parametri. Ugotovitve kažejo, da učenci z naraščanjem starosti dosegajo v povprečju vse boljše rezultate. Različni segmenti koodinacije gibanja se od desetega do štirinajstega leta večinoma enakomerno izboljšujejo, nekoliko izraziteje se izboljša le koordinacija gibanja v ritmu. Kljub temu, da je za obravnavano starostno obdobje značilno burno razvojno dogajanje, le-to očitno ne vpliva na osnovni trend razvoja koordinacije gibanja, ki poteka v smeri vse večje učinkovitosti.  
520 |a The purpose of the article is to find out which are the quantitative development changes of different segments of coordination movement in the age of ten up to fourteen year old children. The sample includes 550 ten, twelve and fourteen year-old boys. Eight tests have been used, which could be classified into different coordination dimensions of movement. The data are processed for each test and age group separately; the basic statistic parameters are calculated. The findings show that children reach with the rising of their age in average better results. Different segments of coordination movement are equally improved from the age of ten up to fourteen years, a bit explicitly is improved their coordination of motion in rhythm. In spite of the fact that for the mentioned age period a violent developmental happening is typical, obviously it does not influence the basic trend of coordination movement, which goes in the direction of larger effectiveness.  
653 0 |a šport  |a športna vzgoja  |a otroci  |a motorika  |a motorične sposobnosti 
653 0 |a sports  |a physical education  |a children  |a motor abilities  |a motor skills 
773 0 |a Mednarodni znanstveni posvet Otrok v gibanju (1 : 2000 : Gozd - Martuljek)  |t Otrok v gibanju  |d Ljubljana : Pedagoška fakulteta, 2000  |w 109535488  |z 8677350462  |g Str. 540-548