Porajanje virtualnega globalnega trga in njegovi vplivi na mednarodni marketing /
Kljub zaenkrat še relativno manjšemu obsegu svetovne trgovine prek interneta v primerjavi s konvencionalno mednarodno trgovino postaja svetovni splet ena od ključnih inovacij sodobne informacijske tehnologije, ki nakazuje novo obdobje v razvoju paradigme trženja na prehodu v 21. stoletje in napovedu...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Jurše, Milan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Akademija MM |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
VIDERO - virtual delivery room /
od: Divjak, Matjaž., et al. -
Making markets : how firms can design and profit from online auctions and exchanges /
od: Kambil, Ajit, 1962-, et al.
Izdano: (2002) -
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital /
od: Kotler, Philip, 1931-, et al.
Izdano: (2017) -
Telerobotics experiments via Internet /
od: Šafarič, Riko., et al. -
The future of eMarkets : multi-dimensional market mechanisms /
od: Bichler, Martin.
Izdano: (2001)