Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Enregistré dans:
Auteur principal: | Radonjič, Dušan. (Auteur) |
---|---|
Format: | Chapitre de livre |
Langue: | Slovenian |
Sujets: | |
Documents similaires: | Fait partie de:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
par: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
par: Osana, Andrej.
Publié: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
par: Radonjič, Dušan.
Publié: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
par: Radonjič, Dušan.
Publié: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
par: Mumel, Damijan.