Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Radonjič, Dušan. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | فصل الكتاب |
اللغة: | Slovenian |
الموضوعات: | |
مواد ذات صلة: | محتوى في:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
مواد مشابهة
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
بواسطة: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
بواسطة: Osana, Andrej.
منشور في: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
بواسطة: Radonjič, Dušan.
منشور في: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
بواسطة: Radonjič, Dušan.
منشور في: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
بواسطة: Mumel, Damijan.