Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থের অধ্যায় |
ভাষা: | Slovenian |
বিষয়গুলি: | |
সম্পর্কিত উপাদান: | অন্তর্ভুক্তি:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
ট্যাগগুলো: |
ট্যাগ যুক্ত করুন
কোনো ট্যাগ নেই, প্রথমজন হিসাবে ট্যাগ করুন!
|
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
অনুযায়ী: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
অনুযায়ী: Osana, Andrej.
প্রকাশিত: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
অনুযায়ী: Radonjič, Dušan.
প্রকাশিত: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
অনুযায়ী: Radonjič, Dušan.
প্রকাশিত: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
অনুযায়ী: Mumel, Damijan.