Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Guardat en:
Autor principal: | Radonjič, Dušan. (Autor) |
---|---|
Format: | Capítol de llibre |
Idioma: | Slovenian |
Matèries: | |
Ítems relacionats: | Contingut a:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
per: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
per: Osana, Andrej.
Publicat: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
per: Radonjič, Dušan.
Publicat: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
per: Radonjič, Dušan.
Publicat: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
per: Mumel, Damijan.