Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Radonjič, Dušan. (Autor) |
---|---|
Médium: | Kapitola |
Jazyk: | Slovenian |
Témata: | |
Příbuzné jednotky: | Obsaženo v:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
Autor: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
Autor: Osana, Andrej.
Vydáno: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
Autor: Radonjič, Dušan.
Vydáno: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
Autor: Radonjič, Dušan.
Vydáno: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
Autor: Mumel, Damijan.