Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Saved in:
Hovedforfatter: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Sprog: | Slovenian |
Fag: | |
Relaterede værker: | Indeholdt i:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
af: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
af: Osana, Andrej.
Udgivet: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
af: Radonjič, Dušan.
Udgivet: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
af: Radonjič, Dušan.
Udgivet: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
af: Mumel, Damijan.