Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Radonjič, Dušan. (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buchkapitel |
Sprache: | Slovenian |
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | Enthalten in:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
von: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
von: Osana, Andrej.
Veröffentlicht: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
von: Radonjič, Dušan.
Veröffentlicht: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
von: Radonjič, Dušan.
Veröffentlicht: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
von: Mumel, Damijan.