Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Saved in:
Main Author: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Language: | Slovenian |
Subjects: | |
Related Items: | Contained in:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
by: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
by: Osana, Andrej.
Published: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
by: Radonjič, Dušan.
Published: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
by: Radonjič, Dušan.
Published: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
by: Mumel, Damijan.