Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Gorde:
Egile nagusia: | Radonjič, Dušan. (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburu kapitulua |
Hizkuntza: | Slovenian |
Gaiak: | |
Antzeko dokumentuak: | Item nagusiaren sarrera:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
nork: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
nork: Osana, Andrej.
Argitaratua: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
nork: Radonjič, Dušan.
Argitaratua: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
nork: Radonjič, Dušan.
Argitaratua: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
nork: Mumel, Damijan.