Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Saved in:
Príomhúdar: | Radonjič, Dušan. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Book Chapter |
Teanga: | Slovenian |
Ábhair: | |
Míreanna Gaolmhara: | Coinnithe i:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
Míreanna Comhchosúla
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
le: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
le: Osana, Andrej.
Foilsithe: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
le: Radonjič, Dušan.
Foilsithe: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
le: Radonjič, Dušan.
Foilsithe: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
le: Mumel, Damijan.