Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Gardado en:
Autor Principal: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
Formato: | Capítulo de libro |
Idioma: | Slovenian |
Subjects: | |
Títulos relacionados: | Contido en:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
por: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
por: Osana, Andrej.
Publicado: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
por: Radonjič, Dušan.
Publicado: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
por: Radonjič, Dušan.
Publicado: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
por: Mumel, Damijan.