Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
保存先:
第一著者: | Radonjič, Dušan. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書の章 |
言語: | Slovenian |
主題: | |
関連資料: | 親書誌: :
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
著者:: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
著者:: Osana, Andrej.
出版事項: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
著者:: Radonjič, Dušan.
出版事項: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
著者:: Radonjič, Dušan.
出版事項: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
著者:: Mumel, Damijan.