Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Сохранить в:
Главный автор: | Radonjič, Dušan. (Автор) |
---|---|
Формат: | Глава книги |
Язык: | Slovenian |
Предметы: | |
Связанные документы: | Содержит:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
по: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
по: Osana, Andrej.
Опубликовано: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
по: Radonjič, Dušan.
Опубликовано: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
по: Radonjič, Dušan.
Опубликовано: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
по: Mumel, Damijan.