Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
od: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
od: Osana, Andrej.
Izdano: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
od: Radonjič, Dušan.
Izdano: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
od: Radonjič, Dušan.
Izdano: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
od: Mumel, Damijan.