Ali res poznamo marketinški koncept poslovanja? /
Saved in:
主要作者: | Radonjič, Dušan. (Author) |
---|---|
格式: | Book Chapter |
語言: | Slovenian |
主題: | |
相關項目: | 包含:
Pomen razstavljanja blaga za večjo poslovno učinkovitost OZD |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Ugled kot pomemben marketinški vir v podjetjih v Sloveniji /
由: Žabkar, Vesna. -
Marketinški vidiki razvoja majhnih podjetij visoke tehnologije : magistrsko delo /
由: Osana, Andrej.
出版: (2001) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 2. tema: marketing kot koncept poslovanja in kot organizacijski sistem : seminar za "Gradis skupina G" /
由: Radonjič, Dušan.
出版: (2006) -
Izbrane teme iz strateškega managementa : 3. tema: marketinški informacijski sistem kot podlaga za načrtovanje in postavljanje poslovnih ciljev : seminar za "Gradis skupina G" /
由: Radonjič, Dušan.
出版: (2006) -
Ali poznamo svoje okolje in uporabnike?: marketinški pogled na knjižnice = Do we know our environment?: marketing view on libraries /
由: Mumel, Damijan.