Razvoj metod in orodij pri upravljanju blagovne znamke za sadje /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Pašič, Zdenka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Razvoj tržnih potencialov slovenskih kmetijskih pridelkov
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00640naa a2200157 ib4500
001 1329452
003 SI-MaCOB
005 19990218000000.0
008 971215s1997 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a FKMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d FKMB  |e ppiak 
080 |a 339.13 
100 1 |a Pašič, Zdenka.   |4 aut 
245 0 0 |a Razvoj metod in orodij pri upravljanju blagovne znamke za sadje /   |c Zdenka Pašič.  
300 |a Str. 69-78.  
653 0 |a blagovna znamka  |a sadjarstvo 
773 0 |t Razvoj tržnih potencialov slovenskih kmetijskih pridelkov  |d Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za agronomijo, Inštitut za agrarno ekonomiko, 1997  |w 70240000  |z 9616190067  |g Str. 69-78