Razvoj metod in orodij pri upravljanju blagovne znamke za sadje /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Pašič, Zdenka. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Razvoj tržnih potencialov slovenskih kmetijskih pridelkov |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Oglaševanje blagovne znamke Siol : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov /
od: Dremelj, Andreja, 1988-
Izdano: (2012) -
Razvoj in uveljavljanje korporativne blagovne znamke na novem trgu : zaključno poročilo o poteku projekta v letu 2002 /
od: Manetti, Ester., et al.
Izdano: (2003) -
Razvoj storitev in blagovne znamke Srce Slovenije : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija /
od: Hauptman, Mojca, 1969-
Izdano: (2010) -
Vpliv komunikacije blagovne znamke na slovenskega potrošnika : specialistično delo /
od: Zvonar, Nataša.
Izdano: (2006) -
Prepoznavnost blagovne znamke Zlata nit : diplomsko delo univerzitetnega študija /
od: Bučan, Saša, 1986-
Izdano: (2011)