Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv = Premium branding stategies - case Hofer Natur Aktiv : delo diplomskega projekta /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Klemen, Maja, 1997- (Author)
Drugi avtorji: Selinšek, Aleksandra, 1972- (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [M. Klemen], 2019.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=74579
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01286nam a2200277 i 4500
001 13502236
003 SI-MaCOB
005 20191212000000.0
008 191212s2019 xv a ||m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 339.13  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Klemen, Maja,   |d 1997-   |4 aut  |0 (SI-MaCOB)336336995 
245 0 0 |a Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv =   |b Premium branding stategies - case Hofer Natur Aktiv : delo diplomskega projekta /   |c Maja Klemen.  
246 3 1 |a Premium branding stategies - case Hofer Natur Aktiv 
260 |a Maribor :   |b [M. Klemen],   |c 2019. 
300 |a 42 str. :   |b ilustr. ;   |c 30 cm.  
500 |a Delo dipl. projekta bolonjskega univerzitetnega programa.  
500 |a Številka dela dipl. projekta: 1416.  
500 |a Mentorica Aleksandra Selinšek.  
502 |a Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. 
504 |a Bibliografija: str. 38-40.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
653 0 |a izdelki  |a proizvodi  |a blagovne znamke  |a premijska tržna znamka  |a luksuzne dobrine  |a zaznana vrednost  |a zadovoljstvo odjemalcev  |a inovativnost 
700 1 |a Selinšek, Aleksandra,   |d 1972-   |4 ths  |0 (SI-MaCOB)4843363 
856 4 1 |u https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=74579 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak