Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv = Premium branding stategies - case Hofer Natur Aktiv : delo diplomskega projekta /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Klemen, Maja, 1997- (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Selinšek, Aleksandra, 1972- (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[M. Klemen],
2019.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=74579 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk = Marketing strategies of luxury brands : delo diplomskega projekta /
od: Prešern, Anja, 1998-
Izdano: (2020) -
Pravna in dejanska vprašanja uporabe telefonskih premijskih storitev = Legal and actual issues on premium rate telephone services /
od: Lesjak, Benjamin. -
Zaznana vrednost in kakovost storitev ter zadovoljstvo odjemalcev kinocentrov = Perceived service value, quality and customer satisfaction with cineplex cinemas : magistrsko delo /
od: Plašintović, Valeria.
Izdano: (2018) -
Komuniciranje blagovnih znamk : diplomsko delo univerzitetnega študija /
od: Šink, Marinka.
Izdano: (2007) -
Vrednost blagovne znamke Paloma v očeh študentov = Paloma brand value in the eyes of students : diplomski projekt /
od: Vakej, Samanta.
Izdano: (2015)