Poučevanje zgodovine v luči oblikovanja strpne demokratične družbe /

Strpna demokratična družba je temelj evropske in tudi naše prihodnosti. Zgodovina kot eden temeljnih splošnoizobraževalnih predmetov bi se morala prilagoditi spremembam in potrebam v sodobni družbi. Mlade bi morala vzgajati v oblikovanju demokratičnih vrednot za odprto in multikulturno družbo. Na pr...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Potočnik, Dragan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Časopis za zgodovino in narodopisje
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02810naa a2200241 ib4500
001 14508040
003 SI-MaCOB
005 20060302000000.0
008 060302s2005 xv ||||f||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng  |b ger 
080 |a 37.03 
100 1 |a Potočnik, Dragan.   |4 aut 
242 1 0 |a Instruction of history in the light of the formation of tolerant democratic society.  |y eng 
245 0 0 |a Poučevanje zgodovine v luči oblikovanja strpne demokratične družbe /   |c Dragan Potočnik.  
300 |a str. 461-469. 
504 |a Opombe z bibliografijo tekoče pod besedilom.  
504 |a Zusammenfassung.  
520 |a Strpna demokratična družba je temelj evropske in tudi naše prihodnosti. Zgodovina kot eden temeljnih splošnoizobraževalnih predmetov bi se morala prilagoditi spremembam in potrebam v sodobni družbi. Mlade bi morala vzgajati v oblikovanju demokratičnih vrednot za odprto in multikulturno družbo. Na primeru razvoja islama avtor ugotavlja in opozarja, kje so razlogi za nestrpnost in kaj bi morali upoštevati učitelji, da bi preprečili versko nestrpnost. V nadaljevanju razprave avtor izpostavlja problem nacionalne zgodovine v globaliziranem svetu. V učnih načrtih bi moralo biti več poudarka na ključnih dogodkih slovenske zgodovine. Hkrati pa bi pouk zgodovine moral poskrbeti tudi za ohranitev bogate tradicije naroda, saj se v poplavi potrošništva vse bolj izgubljajo vsebina in izvor običajev, šeg, praznikov. 
520 |a Tolerant, democratic society is the foundation of European and also of our future. History as one of the fundamental general-educational subjects should be adjusted to the changes and needs in contemporary society. The young should be brought up in the establishment of democratic values for the open and multi-cultural society. On the example of development of Islam the author finds and warns, where are the reasons for intolerance and what teachers should take into consideration in order to prevent religious intolerance. In the contuation of the treatise, the author stresses the problem of national history in the globalized world. In the syllabuses greater stress should be on key events of Slovenian history, simulataneously the instruction of history should also provide for the preservation of the rich tradition of the nation, as in the tide of consumerism the contents and origins of customs, usages and holidays are ever more being lost. 
653 0 |a zgodovina  |a pouk zgodovine  |a demokratične vrednote  |a strpnost  |a multikulturnost  |a kurikulum  |a učni načrti 
653 0 |a history  |a teaching history  |a democratic values  |a multiculturality  |a tolerance  |a curriculum 
773 0 |t Časopis za zgodovino in narodopisje  |d Maribor : Obzorja, 1904-  |x 0590-5966  |g Letn. 76, št. 3/4 (2005), str. 461-469