Poučevanje zgodovine v luči oblikovanja strpne demokratične družbe /
Strpna demokratična družba je temelj evropske in tudi naše prihodnosti. Zgodovina kot eden temeljnih splošnoizobraževalnih predmetov bi se morala prilagoditi spremembam in potrebam v sodobni družbi. Mlade bi morala vzgajati v oblikovanju demokratičnih vrednot za odprto in multikulturno družbo. Na pr...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Časopis za zgodovino in narodopisje |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 02810naa a2200241 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 14508040 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20060302000000.0 | ||
008 | 060302s2005 xv ||||f||||||||| ||slv c | ||
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng |b ger | |
080 | |a 37.03 | ||
100 | 1 | |a Potočnik, Dragan. |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Instruction of history in the light of the formation of tolerant democratic society. |y eng |
245 | 0 | 0 | |a Poučevanje zgodovine v luči oblikovanja strpne demokratične družbe / |c Dragan Potočnik. |
300 | |a str. 461-469. | ||
504 | |a Opombe z bibliografijo tekoče pod besedilom. | ||
504 | |a Zusammenfassung. | ||
520 | |a Strpna demokratična družba je temelj evropske in tudi naše prihodnosti. Zgodovina kot eden temeljnih splošnoizobraževalnih predmetov bi se morala prilagoditi spremembam in potrebam v sodobni družbi. Mlade bi morala vzgajati v oblikovanju demokratičnih vrednot za odprto in multikulturno družbo. Na primeru razvoja islama avtor ugotavlja in opozarja, kje so razlogi za nestrpnost in kaj bi morali upoštevati učitelji, da bi preprečili versko nestrpnost. V nadaljevanju razprave avtor izpostavlja problem nacionalne zgodovine v globaliziranem svetu. V učnih načrtih bi moralo biti več poudarka na ključnih dogodkih slovenske zgodovine. Hkrati pa bi pouk zgodovine moral poskrbeti tudi za ohranitev bogate tradicije naroda, saj se v poplavi potrošništva vse bolj izgubljajo vsebina in izvor običajev, šeg, praznikov. | ||
520 | |a Tolerant, democratic society is the foundation of European and also of our future. History as one of the fundamental general-educational subjects should be adjusted to the changes and needs in contemporary society. The young should be brought up in the establishment of democratic values for the open and multi-cultural society. On the example of development of Islam the author finds and warns, where are the reasons for intolerance and what teachers should take into consideration in order to prevent religious intolerance. In the contuation of the treatise, the author stresses the problem of national history in the globalized world. In the syllabuses greater stress should be on key events of Slovenian history, simulataneously the instruction of history should also provide for the preservation of the rich tradition of the nation, as in the tide of consumerism the contents and origins of customs, usages and holidays are ever more being lost. | ||
653 | 0 | |a zgodovina |a pouk zgodovine |a demokratične vrednote |a strpnost |a multikulturnost |a kurikulum |a učni načrti | |
653 | 0 | |a history |a teaching history |a democratic values |a multiculturality |a tolerance |a curriculum | |
773 | 0 | |t Časopis za zgodovino in narodopisje |d Maribor : Obzorja, 1904- |x 0590-5966 |g Letn. 76, št. 3/4 (2005), str. 461-469 |