Poučevanje zgodovine v luči oblikovanja strpne demokratične družbe /
Strpna demokratična družba je temelj evropske in tudi naše prihodnosti. Zgodovina kot eden temeljnih splošnoizobraževalnih predmetov bi se morala prilagoditi spremembam in potrebam v sodobni družbi. Mlade bi morala vzgajati v oblikovanju demokratičnih vrednot za odprto in multikulturno družbo. Na pr...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Potočnik, Dragan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Časopis za zgodovino in narodopisje |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Oblikovanje strpne družbe skozi poučevanje zgodovine na primeru obravnave islama /
od: Potočnik, Dragan. -
Political implications of (non)democratic attitudes in post-Yugoslav states a comparison of youth in Montenegro and Slovenia /
od: Kirbiš, Andrej, 1982-, et al. -
Vzgoja in pouk zgodovine /
od: Potočnik, Dragan. -
Demokratična recesija, ekonomski pogoji svobode in konec zgodovine /
od: Rutar, Tibor. -
Religiosity and its effects on pro-democratic orientations in the region of former Yugoslavia : basic trends and prospects /
od: Lavrič, Miran.