Uporaba koncepta življenjskega cikla izdelka kot metoda za strateško planiranje marketinga : magistrsko delo /

V tem delu je avtor mag. Bruno Završnik predstavil zaokroženo celoto teoretičnih in praktičnih postavk koncepta življenskega cikla izdelka (ŽCI). Najprej je opredelil različne modele ŽCI in njihove faze, analiziral kritične poglede na pomen in vlogo ŽCI, nakazal povezanost modela ŽCI z portfolio mat...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Završnik, Bruno. (Author)
Drugi avtorji: Deželak, Bogomir. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [B. Završnik], 1989.
Serija:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Magistrska dela ; 184
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si