Uporaba koncepta življenjskega cikla izdelka kot metoda za strateško planiranje marketinga : magistrsko delo /

V tem delu je avtor mag. Bruno Završnik predstavil zaokroženo celoto teoretičnih in praktičnih postavk koncepta življenskega cikla izdelka (ŽCI). Najprej je opredelil različne modele ŽCI in njihove faze, analiziral kritične poglede na pomen in vlogo ŽCI, nakazal povezanost modela ŽCI z portfolio mat...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Završnik, Bruno. (Author)
Drugi avtorji: Deželak, Bogomir. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [B. Završnik], 1989.
Serija:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Magistrska dela ; 184
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01975cam a2200241 i 4500
001 152092
003 SI-MaCOB
005 20021105000000.0
008 900611s1989 xv a ||m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 658.6  |2 do 4. izd. 
100 1 |a Završnik, Bruno.   |4 aut 
245 0 0 |a Uporaba koncepta življenjskega cikla izdelka kot metoda za strateško planiranje marketinga :   |b magistrsko delo /   |c Bruno Završnik ; mentor Bogomir Deželak.  
260 |a Maribor :   |b [B. Završnik],   |c 1989. 
300 |a 148 f. :   |b tabele, graf. prikazi ;   |c 30 cm.  
490 0 |a Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Magistrska dela ;  |v 184 
502 |a Mag. delo: Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak., 1989.  
520 |a V tem delu je avtor mag. Bruno Završnik predstavil zaokroženo celoto teoretičnih in praktičnih postavk koncepta življenskega cikla izdelka (ŽCI). Najprej je opredelil različne modele ŽCI in njihove faze, analiziral kritične poglede na pomen in vlogo ŽCI, nakazal povezanost modela ŽCI z portfolio matriko, razvil različne strategije marketinga za posamezne faze ŽCI, in na koncu oblikoval model ŽCI za proizvodni program podjetja, kar daje delu tudi večjo aplikativno vrednost. 
520 |a The paper deals with the entity of theoretical and practical concept of the product life - cycle (PLC). Firstly, the author defined various models of the PLC and their phases, analyzed critical views as concerns the significance and the role of the PLC, presented the connection of the PLC model with the portfolio matrix, developed various marketing strategies for the individual PLC phases and finally created the PLC model for the company's production programme. 
653 0 |a trženje  |a strategija trženja  |a tržno planiranje  |a strategija  |a marketing  |a metode  |a izdelki  |a življenjski cikel  |a strateško planiranje  |a proizvodi 
700 1 |a Deželak, Bogomir.   |4 ths 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d UKM  |e ppiak 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak