Zakaj konceptualni pristop v poučevanju in učenju naravoslovja in tehnike = Conceptual strategy to teaching and learning science and technics /
Namen računalnika oz. IKT kot učnega pripomočka je iskanje optimalnih elementov in postopkov za pedagoško učinkovitost ter za boljše doseganje vzgojno-izobraževalnih smotrov. Pouk naravoslovnomatematičnih in tehniških predmetov v osnovni ali srednji šoli ter univerzi v osnovni strukturi zahteva prak...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Hoofdstuk |
Taal: | Slovenian |
Onderwerpen: | |
Gerelateerde Items: | Deel van:
Zbornik |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Het systeem is offline vanwege onderhoudswerken
Ons bibliotheek beheerssysteem is momenteel in onderhoud.
Reserveringen en beschikbaarheid van items momenteel niet beschikbaar. Met onze excuses. Contacteer ons voor hulp: