Zakaj konceptualni pristop v poučevanju in učenju naravoslovja in tehnike = Conceptual strategy to teaching and learning science and technics /
Namen računalnika oz. IKT kot učnega pripomočka je iskanje optimalnih elementov in postopkov za pedagoško učinkovitost ter za boljše doseganje vzgojno-izobraževalnih smotrov. Pouk naravoslovnomatematičnih in tehniških predmetov v osnovni ali srednji šoli ter univerzi v osnovni strukturi zahteva prak...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Zbornik |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Izvleček: | Namen računalnika oz. IKT kot učnega pripomočka je iskanje optimalnih elementov in postopkov za pedagoško učinkovitost ter za boljše doseganje vzgojno-izobraževalnih smotrov. Pouk naravoslovnomatematičnih in tehniških predmetov v osnovni ali srednji šoli ter univerzi v osnovni strukturi zahteva praktično delo in problemski pristop. Prispevek prikazuje, kako in zakaj sinergija IKT in konceptualnega pristopa omogoča uspešnejše poučevanje in učenje naravoslovja in tehnike, pa tudi nekaj didaktičnih pristopov za pripravo interaktivnih spletnih učnih gradiv z uporabo simulacij oz. javanskih- flash programov. Using ICT as educated accessory means searching for optimal elements for teaching efficiency and for better achieving teaching objectives. Learning process in science, mathematic and technical subjects in elementary school, secondary school and university, demands practical and problem solving work in many situations. In the article we show how and why the use synergy of ICT and conceptual method make teaching and learning process of science and techniques successful; we also point out some didactic problems of preparing interactive web-oriented educated material with simulations and java - flash applets. |
---|---|
Fizični opis: | Str. 285-290 : Ilustr. |
Bibliografija: | Bibliografija: str. 290. Povzetek ; Abstract. |