Zunanja diferenciacija in učenje učencev v osnovni šoli : magistrsko delo /

V nalogi sem analizirala povezanost zunanje diferenciacije (setting modela) z učnimi navadami, motivacijo, čustveno-osebnostnim ter socialnim vidikom učenja pri učencih, ki so vključeni v različne ravni zahtevnosti pri nivojskem pouku slovenščine, matematike in angleščine. Povezanost je predstavljen...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Štemberger, Tina. (Author)
Drugi avtorji: Čagran, Branka. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [T. Štemberger], 2008.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si