Zunanja diferenciacija in učenje učencev v osnovni šoli : magistrsko delo /

V nalogi sem analizirala povezanost zunanje diferenciacije (setting modela) z učnimi navadami, motivacijo, čustveno-osebnostnim ter socialnim vidikom učenja pri učencih, ki so vključeni v različne ravni zahtevnosti pri nivojskem pouku slovenščine, matematike in angleščine. Povezanost je predstavljen...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Štemberger, Tina. (Author)
Drugi avtorji: Čagran, Branka. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [T. Štemberger], 2008.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:V nalogi sem analizirala povezanost zunanje diferenciacije (setting modela) z učnimi navadami, motivacijo, čustveno-osebnostnim ter socialnim vidikom učenja pri učencih, ki so vključeni v različne ravni zahtevnosti pri nivojskem pouku slovenščine, matematike in angleščine. Povezanost je predstavljena tako za področja v celoti, kakor tudi za posamzne dimenzije vsakega izmed področij. Analize kažejo, da obstaja povezanost zunanje diferenciacije z učnimi navadami kot podoročjem v celoti ter tudi z večino dimenzij učnih navad. Učenci, ki so vključeni v 3. raven zahtevnosti, imajo najboljše razvite učne navade. Ko gre za motivacijo, ugotovimo, da je z zunanjo diferenciacijo povezana večina dimenzij ter tudi motivacija kot področje v celoti. Učenci, vključeni v 3. raven zahtevnosti so statistično značilno bolj motivirani kot učenci na 1. in 2. ravni. Zunanja diferenciacija je na čustveno-osebnostnem vidiku učenja povezana z večino posameznih dimenzij in tudi s področjem kot celoto. Učenci na 3. ravni so bolj tolerantni do lastnega neuspeha, bolj so odporni proti stresu in svoj uspeh doživljajo pozitivno. Z zunanjo diferenciacijo so povezane tudi vse dimenzije socialnega vidika učenja in socialni vidik učenja kot področje v celoti. Učenci 3. ravni so pri svojem učenju v veliki meri neodvisni od razreda kot skupine, na njihovo učenje ne vpliva to, ali jim je nek predmet ali učitelj všeč ali ne, poleg tega imajo do šole pozitivno stališče.
In my assignment I analysed the relation between the external differentiation (setting model) and learning habit, motivation, emotional-personality aspect of learning for the learners wo are engaged in different levels in Slovenian, mathematic and English classes. The relations are presented for the areas as a whole and for individual dimensions for each area. The analyses point out that there is relation between external differentiation and learning habit as an area in a whole and with the majority of individual dimensions. Learners engaged in the 3rd level have best developed learning habits. Dealing with motivation, we find out that there is a relation with the majority of individual dimensions, as well as with the area as a whole. Learners, engaged in the 3rd level are statistically characteristically more motivated for school work then their peers in the 1st and 2nd level. External differentiation is also related with emotional-personality aspect of learning.The relation is seen with individual dimensions and with the area as a whole. The learners engaged in the 3rd level are more tolerant to their own unsuccess, and they are more resistant to stress, and they are positive about their success. External differentiation is related with all individual dimensions of social aspect learning, as well as with the area as a whole. 3rd level learners are more independent from the atmosphere in class or group, when theor learning is concerned. Their learning is not influenced by liking or not liking the subject or the teacher and they have a positive attitude towards school.
Fizični opis:166 f. : tabele ; 30 cm.
Bibliografija:Bibliografija: f. 156-160.
Izvleček ; Abstract.