Okoljsko opismenjevanje predšolskih otrok = Environmental literacy of preschool children /
V prispevku analiziramo možnosti okoljskega opismenjevanja otrok z vidika veljavnega Kurikuluma za vrtce (1999) in vloge vzgojitelja pri tem. Na podlagi analize strokovne in znanstvene literature smo določili pet ožjih področij okoljske vzgoje (igro v naravi, rekreacijo v naravi, delovne naloge oz....
Shranjeno v:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
V. mednarodno znanstveni posvet na temo Ekologija za boljši jutri, od 17. 3. do 19. 3. 2010 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: