Okoljsko opismenjevanje predšolskih otrok = Environmental literacy of preschool children /
V prispevku analiziramo možnosti okoljskega opismenjevanja otrok z vidika veljavnega Kurikuluma za vrtce (1999) in vloge vzgojitelja pri tem. Na podlagi analize strokovne in znanstvene literature smo določili pet ožjih področij okoljske vzgoje (igro v naravi, rekreacijo v naravi, delovne naloge oz....
Shranjeno v:
Main Authors: | Rajšp, Martina. (Author), Lepičnik-Vodopivec, Jurka. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
V. mednarodno znanstveni posvet na temo Ekologija za boljši jutri, od 17. 3. do 19. 3. 2010 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
Podobne knjige/članki
-
Planing and implementation process of environmental education in Maribor's public kindergartens /
od: Rajšp, Martina., et al. -
Okoljske aktivnosti otrok v vrtcu = Environmental activities of children in kindergarten /
od: Rajšp, Martina., et al. -
Nekateri vidiki okoljske vzgoje predšolskih otrok = Some aspects of environmental education of pre-school children /
od: Lepičnik-Vodopivec, Jurka. -
Okoljsko znanje in ravnanje /
od: Rajšp, Martina., et al. -
Okoljska vzgoja v vrtcu in empatija vzgojiteljic predšolskih otrok /
od: Lepičnik-Vodopivec, Jurka.