Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja = Further education and training (FET) programmes as a factor of teachers' professional development /
Namen prispevka je predstaviti razmišljanja in ocene učiteljev praktikov o programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot pomembnega dejavnika učiteljevega profesionalnega razvoja. Podatke za kvalitativno raziskavo, izvedeno v času od decembra 2011 do februarja 2012, smo zbrali s polstrukt...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Pevec, Marija, 1964- (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Revija za elementarno izobraževanje |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Why become a PE teacher? : motivation, selfconcept and implications for teacher education /
od: Zoglowek, Herbert. -
Kvalitativni vidik razumevanja branja v 3. in 4. razredu : zaključno delo /
od: Bigec, Jožica.
Izdano: (2016) -
Aktivno upravljanje in vodenje = Action centred leadership /
od: Kampuš Trop, Vida.
Izdano: (1988) -
Likovno-oblikovne strategije školske djece /
od: Duh, Matjaž. -
Refleksije učiteljev ob poskusnem izvajanju CLIL-a v prvih treh razredih osnovne šole
od: Rajšp, Martina., et al.