Tehnološka in tržna strategija v okviru strategije sodobnega interakcijskega marketinga in uspeh inovativnega poslovanja = Technological and market strategy within the strategy for a modern integration marketing and a successful innovative bussines operation /

Osnova sodobnega integracijskega marketinga temelji na pravočasnem, vsebinsko, stroškovno in cenovno optimalnem prilagajanju lastne proizvodnje zahtevam in potrebam kupcev na trgu, kajti položaj na tržišču je v devetdesetih letih postal kompleksnejši, nezanesljiv in usmerjen h globalizaciji svetovne...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Tasič, Mate. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si