Tehnološka in tržna strategija v okviru strategije sodobnega interakcijskega marketinga in uspeh inovativnega poslovanja = Technological and market strategy within the strategy for a modern integration marketing and a successful innovative bussines operation /
Osnova sodobnega integracijskega marketinga temelji na pravočasnem, vsebinsko, stroškovno in cenovno optimalnem prilagajanju lastne proizvodnje zahtevam in potrebam kupcev na trgu, kajti položaj na tržišču je v devetdesetih letih postal kompleksnejši, nezanesljiv in usmerjen h globalizaciji svetovne...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Naše gospodarstvo |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: